CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



divendres, 22 de maig del 2020

MÚSICA DIVENDRES 22/05/2020

Bon dia a tots i a totes!!

Per sa sessió de música d'avui us propós un acompanyament de percussió corporal de sa cançó "Dance Monkey" molt chulo. 

Per accedir a nes vídeo clicau AQUÍ. 

També us deix la següent que m'agrada molt i és molt marxosa!! 
"Uptown Funk" de Bruno Mars.

Clicau per accedir: clic!


Podeu fer un vídeo fent una de les activitats (o les dos), o bé, posar un comentari baix aquesta entrada contant-me si us ha agradat, quina de les dos us ha agradat més... Quina us agradaria fer...

Us envi una abraçada enorme,
Alba. 

7 comentaris:

  1. Hola Alba, soy Alessia.¿como estas? me ha gustado mucho, un beso muy grande.

    ResponElimina
  2. Hola soy Alejandro,me ha gustado mucho más la segunda canción,besito😘

    ResponElimina
  3. Hola Alba soy Axel, me ha encantado la primera canción

    ResponElimina
  4. Hola Alba, soy Corina. Me ha gustado más la primera canción.

    ResponElimina
  5. Hola Alba soy Ian,la segunda canción es la que más me ha gustado..😉

    ResponElimina
  6. Hola Alba, soy Hugo.
    A mi me ha gustado mucho la segunda canción🎵🎵🎵

    ResponElimina