CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



divendres, 22 de maig del 2020

ASSEMBLEA ÁXEL


22/V/2020

N'Àxel ens parla d'un tema que a mi, particularment, sempr m'interessa. El menjar!!








Isaac, bon dia. A mi si m'agrada el pa però no el sé fer. De totes maneres quan la meva dona i el meu fill major el fan, que ells sí que saben, jo els ajud menjant-me'l.😀😁
Si vols, també puc venir un dia a ca teva a ajudar-vos a menjar el pa amb un poc de cuixot salat(jamón serrano).

1.Alessia
2.Áxel
3.Aya
4.Lamine
5.Gerard
6.Julieta
7.Héctor
8.David F
9.Ian
10.Raúl
11.Rimas
12.Darcey
13.Rinad
14.Corina
15.David M
16.Hugo M
17.Ruby
18.Celia
19.Hugo P
20.Irene
21.Mark
22.Alejandro
23.Lyon
17.














Assemblea

15 comentaris:

  1. Irene,bon dia.A mi també m´agrada el pa i també el faig amb la meva mama. Els ingredients que necessitem són farina,llevat,aigua i una mica de sal

    ResponElimina
  2. David , bon día me gusta el 🍞 pan pero no se
    acerlo

    ResponElimina
  3. Alejandro,buenos días.Me gusta el pan pero no se hacerlo,pero se que lleva harina🤪

    ResponElimina
  4. Ian,bon dia.Nunca he hecho pan,pero¡me encanta!😋😋..

    ResponElimina
  5. Aya ,buenos dias , a mi también me encanta el pan especialmente cuanto mi Mama me lo hace mini pane que parece al de hamburguesas lleva : harina de trigo,leche, levadura y sal.

    ResponElimina
  6. Gerard. Bon dia, quina pinta Axel! Jo et vull ajudar a fer pa.
    El meu pare fa unes tortetes per esmorzar els diumenges que duen: faria, sal, llevat, aigua i oli. M`'encanten

    ResponElimina
  7. Alessia, Buenos días. para hacer pan necesitamos harina, levadura, agua y aceite un saludo!.

    ResponElimina
  8. Buenos días, Hugo. A mi me encantan las barras de pan, pero no se hacerlas. Como más me gusta es con tomate, aceite y sal. Creo que lleva harina, levadura, agua y sal.

    ResponElimina
  9. Buenos dias.
    Jo se cegeba arina y leche y agua

    ResponElimina
  10. Buenos días. Yo no se hacer pan pero si comerlo 😋, creo que lleva harina, levadura,agua y sal.

    ResponElimina
  11. Buenos días. Corina. Yo no he hecho nunca pan pero se que se hace con harina.

    ResponElimina
  12. Buenos días! Mark, creo que lleva harina, agua y levadura.

    ResponElimina
  13. Rinad.Buenos días , a mi me gusta el pan aveces ayudo a mi mamá a hacerlo , lleva harina,levadura,sal y agua.

    ResponElimina
  14. Raúl, bon dia, hace falta trigo.

    ResponElimina