CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



dilluns, 18 de maig del 2020

ASSEMBLEA DE NA RINAD

18/V/2020

Bon dia a tots, avui ha volgut fer l'assemblea na Rinad. Gràcies Rinad per compartir amb tos nosaltres els teus gustos culinaris. Per cert, molt sabrosos.



Isaac, bon dia. A mi m'encanten els creps i amb nutella ho veig una magnífica opció😛😛

1.Alessia
2.Áxel
3.Aya
4.Lamine
5.Gerard
6.Julieta
7.Héctor
8.David F
9.Ian
10.Raúl
11.Rimas
12.Darcey
13.Rinad
14.Corina
15.David M
16.Hugo M
17.Ruby
18.Celia
19.Hugo P
20.Irene
21.Mark
22.Alejandro
23.Lamine.

18 comentaris:

  1. Irene,bon dia. A mi m´agranden els creps amb Nutella.

    ResponElimina
  2. Aya, Buenos días! a mi me encanta el crepe nutella😋

    ResponElimina
  3. Ian,bon día.Yó he probado los creps pero no me gustan mucho.

    ResponElimina
  4. Bon dia, a mi también me gustan mucho con nutella.

    ResponElimina
  5. Alejandro,buenos días.A mi también me gustan mucho los creps de nutella🤪

    ResponElimina
  6. La masa tan finita no me gusta mucho,prefiero comer otras cosas.

    ResponElimina
  7. Buenos días los creps me encantan con nutella, y con plátano está muy buenas

    ResponElimina
  8. David, buenos días. A mí me gustan con jamón y queso 😋👍🏻

    ResponElimina
  9. Alessia. Buenos días, ami me gustan los crepes de azúcar de coco y limón un saludo!

    ResponElimina
  10. Buenos dias, Hugo P. A mi no me gustan los creps, pero a mis padres les encantan.😅

    ResponElimina
  11. Buenos días. A mi me encantan los crepes con nutella

    ResponElimina
  12. Buenos días. Corina. A mí me gustan los crepes con nutella.

    ResponElimina
  13. Buenos días!! Mark, mi crepe favorito es de chocolate

    ResponElimina
  14. Bon dia! Axel. A mi me gustan los creppes de nocilla casera que hace mi mama.

    ResponElimina
  15. Buenos dias Lamine ,a mi me gusta mucho

    ResponElimina