CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



dimarts, 9 de juny del 2020

ASSEMBLEA

9/VI/2020

Avui ens fa l'assemblea una gran maga, na Darcey Potter.



Però que bona que és aquesta maga!!  M'he quedat assombradíssim amb el truc!!😲😲😲
T'augur un gran futur en el món de la màgia Darcey, no deixis mai de practicar-la!!
I vosaltres, sabeu fer algun truc de màgia??


Isaac, bon dia. Mai he sabut fer cap truc de màgia però m'agrada molt.

1.Alessia
2.Áxel
3.Aya
4.Lamine
5.Gerard
6.Julieta
7.Héctor
8.David F
9.Ian
10.Raúl
11.Rimas
12.Darcey
13.Rinad
14.Corina
15.David M
16.Hugo M
17.Ruby
18.Celia
19.Hugo P
20.Irene
21.Mark
22.Alejandro
23.Lyon


20 comentaris:

  1. Irene,bon dia. Jo tinc un joc de màgia que em va portar es Papa Noel però he de practicar.

    ResponElimina
  2. Bon día, Hugo P. A jo m'agrada molt la màgia, però encara no se fer cap truc.

    ResponElimina
  3. Alessia, buenos días. Me gusta la magia y yo se hacer magia un saludo!.

    ResponElimina
  4. Bon dia !!! David me gusta la magia pero no se hacer magia

    ResponElimina
  5. Bon dia, Raúl! A mi no me gusta la magia

    ResponElimina
  6. Raúl, pero el truco que has hecho me ha gustado mucho, Darcey... Eres buena maga.

    ResponElimina
  7. Gerard. M'encanta la màgia, m'ha agradat molt el teu video Darcey.

    ResponElimina
  8. Alejandro,buenos días.Me encantaría aprender

    ResponElimina
  9. Rinad, buenos días.A mi me gusta la magia pero no sé hacer magia.

    ResponElimina
  10. Ian,bon dia.A mi me gusta mucho la magia.

    ResponElimina
  11. Hugo Martos. Buenos días. A mí me gusta la magia.

    ResponElimina
  12. Corina, buenos días. Me ha gustado tu video, Darcey. Yo se hacer un truco de magia.

    ResponElimina
  13. Mark, buenos días! Para mi cumple me regalaron un kit de magia, y se hacer un truco muy bueno con cartas.

    ResponElimina

  14. Aya,Buenos dias a mi me gusta mucho la magia y me gustaría aprender a hacerla

    ResponElimina
  15. Dercey muy bien me ha gustado mucho a mí sí que me gusta la magia pero no quieren hacer magia conmigo tenemos un juego de magia

    ResponElimina
  16. Estoy contestando desde el móvil de mi mamá es que no tenía ganas de enseñar el ordenador pone la contraseña buscar el blog y esas cosas que yo tengo que hacer

    ResponElimina
  17. Voy a poner unas caritas Dercey💖💝♥️💕💞💓💗💖💌💋💟❣️💚💛🧡❤️💃🏼💃🏼❤️💃🏼💃💃🏻💃💃🏼💃🏼🌈💃💃💃🏻💃💃🌈💃🏼💃🏼😍🤩😘❤️🧡💛💛💚💙💜❣️💘💘💝💖💓💞💕💕💕💌❣️💦💋👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🙌👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🙌👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🧝🧙🧙🧙🧙🧙🏼‍♀️🧙🏼‍♂️🧙🧙🧙🧙🧙🏼🧙🧙🧙🏼‍♀️🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🏼‍♀️🧙🧙🧙🧙🏼🧙🧙🏼🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🧙🖐️🧙🏼‍♀️🧙🏼🧙🏼‍♀️

    ResponElimina