CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



dimecres, 3 de juny del 2020

ASAMBLEA

I com no podia ser d'una altra manera avui és el torn de na Celia.






Així doncs a na Célia li interessa la prehistòria que és un temps molt molt llunyà, quan varen aparèixer les primeres persones a la terra i fins que varen començar a escriure.Molt interésting Célia...

Isaac, bon dia. A mi si m'agrada molt conèixer coses dels nostres avantpassats i de fet m'estic llegint una sèrie de llibres que parlen de la prehistòria. El més conegut és "El clan del oso cavernario" , i el que sé dels homes i dones de la prehistòria és que vivien en coves i crec que patien molt de mal de queixal.

1.Alessia
2.Áxel
3.Aya
4.Lamine
5.Gerard
6.Julieta
7.Héctor
8.David F
9.Ian
10.Raúl
11.Rimas
12.Darcey
13.Rinad
14.Corina
15.David M
16.Hugo M
17.Ruby
18.Celia
19.Hugo P
20.Irene
21.Mark
22.Alejandro
23.Lyon

13 comentaris:

  1. Irene,bon dia. Jo només sé que vivien en coves.

    ResponElimina
  2. Alejandro,buenos días.No se nada de esto,pero parece interesante.

    ResponElimina
  3. Alessia, buenos días. Ha todos yo se un poco un saludo!!!!!!!!!!!!.

    ResponElimina
  4. Soy Raúl, se hacian ropa con piel de animales. tengo un ordenador nuevo

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Bon día , David. Yo lo que veo es que se parecían
    a los monos 🐒 😂

    ResponElimina
  7. Buenos días vivian en cuevas ,Y pintaban las paredes

    ResponElimina
  8. Hugo, buenos dias. Yo se que no vivieron con los dinosaurios.

    ResponElimina
  9. Bon dia! Axel, yo conozco un poco de los hombres de la prehistoria vivian en cuevas y hacian armas para cazar para poder comer

    ResponElimina
  10. Buenos días! Yo se que vivían en cuevas y pintaban en las paredes.

    ResponElimina
  11. Rinad, buenos días. Solo sé que vivían en cuevas y pintaban en las paredes pero me gusta mucho y quiero saber más.

    ResponElimina
  12. Corina, buenos días. Yo no sabia nada sobre eso pero parece interesante.

    ResponElimina
  13. Aya, Buenos días! yo no sabia mucho de ellos pero es un historia muy interesante y quiero saber🤔

    ResponElimina