CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



dimecres, 10 de juny del 2020

ASSEMBLEA

10/VI/2020

I avui una sorpresa!!


Quina bona idea que ha tengut na Rimas comprant-se un flotador i segur que s'ho passarà la mar de bé a la platja amb els seus germans. Igual que nosaltres, que ens divertirem molt també aquest estiu encara que sigui  una mica diferent. Molts de petons per a tu també Rimas i per a tots.
Per cert,què pensau que fareu aquest estiu?

Isaac, bon dia. Jo aquest estiu m'ho pens passar d'allò millor i segur que vaig a València i molt probablement a Palma de Mallorca.

1.Alessia
2.Áxel
3.Aya
4.Lamine
5.Gerard
6.Julieta
7.Héctor
8.Davi F
9.Ian
10.Raúl
11.Rimas
12.Darcey
13.Rinad
14.Corina
15.David M
16.Hugo M
17.Ruby
18.Celia
19.Hugo P
20.Irene
21.Mark
22.Alejandro
23.Lyon

16 comentaris:

  1. Irene,bon dia.Jo aquest estiu pens anar a la platja i a la piscina

    ResponElimina
  2. Raúl, bon día, com n'Irene aniré a la platja i a la piscina i potser a l'agost anem a Santander, ja vorem.

    ResponElimina
  3. Julieta, bon dia. Jo aquest estiu a bañando en la picina de mardri de mis aguelos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Julieta, bon dia. Jo aquest estiu anire a Madrid a la picina dels meus avis

      Elimina
  4. Alessia, buenos días. yo en agosto pasare el verano en Huesca un saludo.

    ResponElimina
  5. Aya , Buenos días ! yo pasaré el verano a Ibiza , porque no podré viajar a mi país por la situación que haya espero pasarlo bien con mi familia.

    ResponElimina
  6. Rinad, buenos días.Yo este verano disfrutaré de las playas de Ibiza y también de la piscina.

    ResponElimina
  7. Hugo P, bon día. Jo aquest estiu aniré a la piscina dels meus güelus i a la platja. I si podem anirem a Formentera.😃

    ResponElimina
  8. Ian,bon dia.Todavía no hemos hecho planes para el mes de agosto pero seguro que me lo pasaré super bien.

    ResponElimina
  9. Corina, buenos días. Este verano disfrutaré de la playa y de la piscina.

    ResponElimina
  10. Mark, buenos días. Este verano espero ir mucho a la playa y disfrutar mucho.

    ResponElimina
  11. David , bon dia yo ire ala playa, piscina y seguramente a Formentera que nos encanta!

    ResponElimina
  12. Hugo Martos. Buenos días. Yo este verano iré a la playa y a la piscina

    ResponElimina
  13. Alejandro,Buenos días!A parte de ir a la playa y piscina,mis padres ayer compraron los billetes para irnos la primera semana de julio a Madrid a ver a mis abuelos,san Sebastián,Santander,Asturias,por el norte que nunca hemos estado 😉

    ResponElimina