CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



dimarts, 21 d’abril del 2020

ASSEMBLEA

Bon dia!!!

Ara que cada dia és diumenge estic content d'haver començat el tercer trimestre ja que així, preparant els deures, surt una mica de la monotonia. Encara que vos he de dir que jo no sé avorrir-me perquè sempre estic fent alguna cosa diferent com ara llegir(moltíssim, és el que més m'agrada),fer neteja, cuinar,posar-me una "mascarilla",practicar el meu anglès, mirar la televisió, escoltar programes de ràdio,jugar a la Wii, veure documentals al Youtube i sentir música, ...no som de pintar ni de res relacionat amb les manualitats però reconec que la meva dona sí i s'ho passa "bomba" fent manualitats.
També jugam a molts de jocs com ara el Uno, el Monopoly, el Dominó...i feim els reptes que envia en Sergio en família!!
En definitiva, a ca nostra no aturam...
També pens que els que són mandrossos estaran disfrutant der poder estar sense fer res tot lo dia, esper que no sigui el vostre cas...hehehe.
Ara, vos he de dir també que abans que estassim confinats el dia que més m'agradava era el dissabte, o el divendres també, mai sabia quin m'agradava més.
A vosaltres quin era el dia que més vos agradava quan anàvem a l'escola a fer classe?
Ara en teniu algun dia que sigui el vostre preferit?

Bé, m'agradaria que avui me contestàssiu amb el vostre nom seguit del vostre dia favorit abans del confinament.

Exemple: Isaac dissabte.

Vaig!!

1.ALESSIA
2.ÁXEL
3.AYA
4.LAMINE
5.GERARD
6.JULIETA
7.HÉCTOR
8.DAVID FERNÁNDEZ
9.IAN
10.RAÚL
11.RIMAS
12.DARCEY
13.RINAD
14.CORINA
15.DAVID MARTÍNEZ
16-HUGO MARTOS
17.RUBY
18.CELIA
19.HUGO PLANELLS
20.IRENE
21.MARK
22.ALEJANDRO
23.LYON

16 comentaris:

  1. Buenos días!Alejandro viernes😉

    ResponElimina
  2. Bon dia! Julieta dijous de plàstica i educació física

    ResponElimina
  3. bon dia ! a Aya le gusta el jueves y el viernes ( educación física🥰)

    ResponElimina
  4. Bon día!!!..Ian.El horario del cole que más me gustaba era el Dijous y ahora es el Divendres..

    ResponElimina
  5. Bona día, a Héctor los jueves y viernes ( educación física)

    ResponElimina
  6. Bon día, Raúl!!! El dijous i divendres que hi ha educació física.

    ResponElimina
  7. Bon día David
    Divendres y dijous👍🏻😀😃😃😃😃😃😃😃😃😃🤣

    ResponElimina
  8. Muy buenos días!!! Me gusta mucho el Sábado!!!

    ResponElimina
  9. Bon dia rinad
    Dimecres mates plástica😉😉

    ResponElimina
  10. Bona tarda, Axel m'agrada el divendres perque sopam pizza!!!

    ResponElimina