CORREU ELECTRÒNIC DE CONTACTE: barbararibas@ceipguillemdemontgri.com



dijous, 11 de juny del 2020

ASSEMBLEA

11/VI/2020

Bon dia . El primer  que vos vull dir és que estic molt orgullós de tots i totes per tota l'enfeinada que heu fet . A més , els 23 alumnes de la classe m'heu enviat l'assemblea i això m'ha fet sentir el mestre més afortunat del món. Així que moltes gràcies!!

Dit això, a partir d'ara tornaré fer l'assemblea jo fins que acabem el curs però vos assegur que si hagués els dies suficients per a que tots poguéssiu tornar a fer una assemblea, no dubteu que vos la tornaria demanar perquè m'ha encantat allò de bé que ho heu fet.

Avui me podríeu dir si hi ha algun tema del que vos agradaria parlar en les pròximes assemblees.

Exemple: Isaac, bon dia. M'agradaria que xerràssim de la muntanya més alta del món, o de quin és l'oceà més salat del món, o , ara mateix no tenc cap tema en ment.

1.Alessia
2.Áxel
3.Aya
4.Lamine
5.Gerard
6.Julieta
7.Héctor
8.David F
9.Ian
10.Raúl
11.Rimas
12.Darcey
13.Rinad
14.Corina
15.David M
16.Hugo M
17.Ruby
18.Célia
19.Hugo P
20.Irene
21.Mark
22.Alejandro
23.Lyon

13 comentaris:

  1. Irene,bon dia.M´agradaria que parléssim dels animals de la mar.

    ResponElimina
  2. Alessia, buenos días. Me gustaría hablar de los antepasados un saludo!!!!.

    ResponElimina
  3. Bon dia Isaac a mi me gustaria hablar de los dinosaurios, soy David Fernandez.

    ResponElimina
  4. AYA,BUENOS Dias Isaac me gustaría hablar de los animales¿cómo viven ? ¿qué comen?

    ResponElimina
  5. Ian,bon dia.Me gustaría que se hablase de los tiburones.

    ResponElimina
  6. Gerard. Bon dia, qualsevol cosa sobre ciència o animals.

    ResponElimina
  7. Alejandro. Buenos días, me gustaria hablar de las regiones de España

    ResponElimina
  8. Julieta. Ami me gustaria hablar del arte

    ResponElimina
  9. Hugo P, bon día! A jo m'agradaría parlar dels dinosauris i dels animals de la mar. 🦕🦖🐳🐠🦈🐙🐢

    ResponElimina
  10. Rinad, buenos días.A mi me gustaría hablar de los delfines.

    ResponElimina
  11. Mark, buenos días. A mi me gustan mucho los animales de compañía, adoro a mi perro Gordo.

    ResponElimina
  12. Corina, buenos días. A mí gustaria hablar de los animales salvajes. A mí me gusta el ciervo.

    ResponElimina
  13. Buenos días. Podríamos hablar de las profesiones o que nos gustaría ser de mayor.

    ResponElimina